# obchodné praktiky

Sociálne siete poskytujú priestor pre rôzne typy zárobku a čoraz častejšie sa stretávame s tzv. influencermi. Z ich spôsobu propagácie nemusí byť úplne zrejmé, že ide o reklamu a ich fanúšikovia často vnímajú zverejňovaný obsah ako nezávislé odporúčanie. Ako je to však so zodpovednosťou influencerov za produkty a odporúčania, ktoré propagujú?

18. 11. 2021 6 min. Martina Vanc

Uzatváranie kúpnych zmlúv, ktorých predmetom je prevod vlastníckeho práva k motorovému vozidlu je v dnešnej dobe bežnou praxou. Viacero spoločností vykonáva sprostredkovanie takéhoto predaja. V tejto súvislosti sa však stretávame aj so stáčaním kilometrov, keď spoločnosť uvedie v kúpnej zmluve, odovzdávacom protokole alebo protokole o skúšobnej jazde nepravdivý údaj o stave tachometra. 

13. 06. 2018 4 min. JUDr. Alexandra Podivinská